Spis treści książki
I. Jak zostać hakerem ludzkich umysłów? (7)
II. Na czym polegają sprzedaż, marketing i prezentacja perswazyjna (17)
III. Jak napisać ogłoszenie dla ludzkiego umysłu. I po co? (23)
IV. Jak przyciągnąć, pochwycić i zatrzymać uwagę słuchacza lub czytelnika? (29)
V. Pobudź jego wyobraźnię tak, aby myśli pobiegły z góry wybranym przez Ciebie torem (37)
VI. Kotwice, czyli "nasza piosenka" (45)
VII. Nakarm umysł świadomy tak, aby mógł zaakceptować nieświadome pragnienie (53)
VIII. Wzmocnij atrakcyjność swojej oferty i przypomnij, co klient dostaje za swoje pieniądze (69)
IX. Narzędziownia (75)
X. Czytanie tej książki niczego nie zmieni w Twoim życiu... (123)
XI. Trening umiejętności perswazyjnych (129)
XII. Trening mentalny, czyli jak kontrolować swoje emocje i reakcje (145)